Повий цикл робіт по виготовленню водойм будь-якої вартості

Пропонуємо

ДОПОМОГА ПОКУПЦЕВІ

Інструкція з оформлення Вашого замовлення і FAQ

 

Як і де можна оплатити квитанцію?

Квитанцію Ви роздруковуєте і оплачуєте в будь-якому відділенні банку у Вашому місті. Час очікування оплати - 3 робочих дні, після закінчення цього терміну замовлення анулюється.

Як мені оплатити замовлення через Приват24?

Ви повинні мати картку ПриватБанку і бути зареєстровані в системі Приват24. Після перевірки наявності замовленого товару на складі, Вам вишлють рахунок (Приват Банку), на який потрібно перерахувати суму замовлення.

Як дізнатися про стан замовлення?

З кожної зміни статусу Вашого замовлення, наприклад, "Прийнято", "Чекає оплати", "Доставляється", "Скасовано", Ви будете повідомлені по електронній пошті або SMS повідомленням. 

Я оформив замовлення, коли мені вишлють реквізити для оплати?

Після оформлення замовлення на сайті ми перевіряємо наявності товару на складі, після чого висилаємо Вам квитанцію або номер рахунку для Приват24. Якщо замовлення оформляється після 18.00, то рахунок на оплату висилається на наступний день. Замовлення не обробляються у вихідні дні та свята.

Я оплатив замовлення, як мені підтвердити оплату?

Ми регулярно перевіряємо надходження Ваших оплат на наші рахунки. Щоб прискорити, Ви можете вислати нам лист на пошту info@silverspring.com.ua вказавши: № замовлення, прізвище та суму оплати.

Як анулювати замовлення або окремий товар із замовлення?

Просто напишіть нам в листі про замовлення, що саме Ви хочете в ньому змінити або Ви бажаєте видалити замовлення повністю. При цьому не забувайте вказувати номер замовлення! Так само можна зв'язатися з менеджером по телефону.

Чи можна самостійно забрати замовлення з магазину?

Так, Ви можете самостійно забрати замовлення з нашого магазину. Попередньо повідомивши про це менеджера по телефону.

Чи можливо доставка в інші країни?

На жаль, ми працюємо тільки на території України.

Як часто оновлюється сайт?

Оновлення за наявністю товарів в онлайн магазині відбувається кожного дня. Нові товари додаються на сайт залежно від їх надходження на склад.

Чи можна повернути товар, якщо він мені не підійшов?

Так, Ви маєте право обміняти або повернути товар протягом 14 днів з отримання товару, за умови, що він не був у використанні, збереження товарного вигляду і документів, що підтверджують покупку. Цілісність упаковки і сама упаковка повинні бути збережені відповідно до Закону України про захист прав споживачів

Запатентована технологія водоочищення «Silver Spring» ™
help@@@